"יומן מסע מהבור אל האור" – פרק 6: המכתב הראשון

זה קרה, הגעתי לבית העלמין, התייחדתי איתו, ומצאתי דרך מאוד מיוחדת לעשות את זה, לעולם לא אשכח את המכתב הראשון…

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מהבלוג של איריס

"יש לי רזרבה נמוכה, אני רוצה לעשות תהליך שימור פוריות ולהקפיא ביציות אבל כמה כבר אצליח לשאוב? ואני בת 38, ואהיה כבר 39..ובכלל, אני לא רואה את עצמי קובעת תור אפילו…"

ככה התחילה השיחה ביננו כשהיא פנתה אלי. אני אמרתי לה שהיא תצליח בשני סבבים להקפיא 20 ביציות. היא היתה סקפטית .. מפה לשם, לפני כמה

קרא עוד >>